fbpx

Suport Tehnic

Îți stăm la dispoziție de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00 - 18:00.

+40 264 33 44 55

Dep. Comercial

Îți stăm la dispoziție de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00 - 18:00.

+40 264 55 66 77

Informații Companie

Societate: NAMEBOX SRL

Informații fiscale: RO29508628, J06/6/2012

Birou: Strada Heltai Gáspár 17, Cluj Napoca

ING Bank România
RO32INGB0000999902838749

Cum se verifica erorile generate de platforma wordpress?

In momentul in care platforma WordPress intampina o problema de functionare erorile se stocheaza intr-un fisier numit ERROR_LOG localizat in /public_html sau in folderul aferent domeniului dumneavoastra. In cazul domeniilor suplimentare / addon domain error log-ul poate fi stocat in locatia /user/domeniutau.ro sau /public_html/domeniultau.ro

error_log

Verificarea erorilor prin intermediul cPanel ( File Manager )

Pasul 1: accesati contul de cPanel
Pasul 2: cautati si accesati sectiunea File Manager
Pasul 3: accesati folderul unde se afla website-ul dumneavoastra stocat
Pasul 4: click dreapta pe fisierul ERROR_LOG si citeste/view

Verificarea erorilor folosind functia WP_DEBUG

Pasul 1: accesati contul de cPanel
Pasul 2: cautati si accesati sectiunea File Manager
Pasul 3: accesati folderul unde se afla website-ul dumneavoastra stocat
Pasul 4: editati fisierul wp-option
Pasul 5: schimbam linia de cod din define( ‘WP_DEBUG’, false ); in define( ‘WP_DEBUG’, true );
Pasul 6: accesam website-ul si citim erorile afisate in partea de sus a pagini (head)