Cum te putem ajuta?

Nu ai găsit informațiile dorite? Te invităm să ne contactezi telefonic
Intrebari frecvente hosting

Suport Tehnic

Îți stăm la dispoziție de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00 - 18:00.

+40 264 33 44 55

Dep. Comercial

Îți stăm la dispoziție de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00 - 18:00.

+40 264 55 66 77

Informații Companie

Societate: NAMEBOX SRL

Informații fiscale: RO29508628, J06/6/2012

Birou: Strada Heltai Gáspár 17, Cluj Napoca

ING Bank România
RO32INGB0000999902838749

Cum să îți modifici datele de facturare direct din contul de client

Dacă dorești ca o factură să fie emisă pe noile date ale firmei sau pe datele actualizate ale companiei, poți face acest lucru foarte simplu direct din contul de client. Modificarea datelor de facturare este posibilă oricând și se aplică atât pentru persoanele fizice, cât și pentru cele juridice.

Urmează pașii din acest tutorial pentru a te asigura că datele tale sunt mereu corecte și pregătite pentru următoarea factură.

1. Loghează-te în contul de client

Odată logat în contul de client, poți vedea toate detaliile despre contul tău, serviciile tale la Namebox, facturile emise și poți plasa comenzi direct din cont. De asemenea, poți deschide un ticket de suport atunci când ai nevoie de ajutor.

Screenshot 2024 06 13 at 16 26 43 Contul meu NAMEBOX.RO

2. Dă click pe profilul tău

După ce ai dat click pe profil, va apărea o listă cu mai multe opțiuni. Aici, mergi la Detaliile mele unde vei găsi informațiile personale, adresa de facturare și informațiile suplimentare.

Screenshot 2024 06 18 154523

3. Modifică datele

Datele de facturare se modifică în câmpurile din secțiunea Adresa de facturare si Informații suplimentare. După ce ai realizat modificările, pentru a le salva, trebuie să derulezi pagina în jos și să dai click pe Salvare modificări.

Screenshot 2024 06 13 at 16 32 35 Detaliile mele NAMEBOX.RO

Ai ajuns la finalul tutorialului! Sper că te-am ajutat și ai avut o experiență plăcută citind acest ghid. Nu uita, pe pagina noastră, în secțiunea HelpDesk, vei găsi multe alte tutoriale legate de diverse modificări și nu ezita să ne ceri ajutorul deschizând un ticket de suport când ai nevoie.