Informații de Contact

Suport Tehnic

Îți stăm la dispoziție NON STOP pentru situații de natură tehnică prin tickete de suport sau telefonic de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00 - 18:00.

+40 264 33 44 55

Dep. Comercial

Îți stăm la dispoziție pentru întrebări de natură comercială sau oferte de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00 - 18:00.

+40 264 55 66 77

Informații Fiscale

DATACORE SOLUTION SRL

Informații fiscale - RO29508628, J06/6/2012

Calea Turzii nr. 145, birou 6, Cluj Napoca

RO59BTRLRONCRT0281414801 Banca Transilvania

RO32INGB0000999902838749 ING BANK

Domeniu .ro nefunctional – ce trebuie verificat

Daca domeniul tau nu este functional trebuie realizate cateva verificari inainte de a deschide un ticket de suport. In 80% din cauzuri domeniul tau este nefunctional din mai multe motive ce nu tin de server.

Pasul 1: Verificare daca domeniul este expirat

Pentru a verifica daca un domeniu .ro este expirat se acceseaza site-ul ROTLD -> WHOIS -> se verifica starea domeniului ( Stări:OK, Stări:PendingDelete, etc ).

Daca starea domeniului este PendingDelete – inseamna ca domeniul respectiv a expirat si acesta este motivul pentru care nu este accesibil.

Pasul 2: Verificare zona DNS

Recomandam sa verificati zona DNS a domeniului accesand site-ul https://intodns.com/. Daca zona respectiva prezinta informatii colorate cu ROSU inseamna ca ceva nu este in regula in zona DNS si trebuie anuntat providerul de hosting pentru verificari suplimentare. Cauzele pot sa fie multiple: cont de gazduire sters, inregistrari sterse din zona DNS, zona DNS configurata incorect, etc.

Pasul 3: Verifica daca poti accesa domeniul din alta retea (poti testa de pe smartphone care nu este conectat la aceeasi retea WiFi).

In cele mai multe situatii domeniul nu este accesibil din cauza blocarii IP-ului tau in Firewall. Pentru a verifica acest aspect poti incerca sa accesezi domeniul din alta retea de internet sau de pe un dispozitiv conectat la o retea de date diferita. Daca de pe alta retea este accesibil poti solicita providerului de hosting sa verifice si sa deblocheze IP-ul din firewall. IP-ul il poti afla accesand link-ul http://ip.namebox.ro/.

Pasul 4: Contacteaza providerul de hosting

In cazul in care nu ai identificat nici o problema in primii 3 pasi, poti contacta providerul de hosting pentru mai multe verificari. Este recomandat sa le comunici IP-ul de pe care incerci accesarea domeniului.

Suport WhatsApp