Cum te putem ajuta?

Nu ai găsit informațiile dorite? Te invităm să ne contactezi telefonic
Intrebari frecvente hosting

Suport Tehnic

Îți stăm la dispoziție de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00 - 18:00.

+40 264 33 44 55

Dep. Comercial

Îți stăm la dispoziție de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00 - 18:00.

+40 264 55 66 77

Informații Companie

Societate: NAMEBOX SRL

Informații fiscale: RO29508628, J06/6/2012

Birou: Strada Heltai Gáspár 17, Cluj Napoca

ING Bank România
RO32INGB0000999902838749

Cum se verifica erorile generate de platforma wordpress?

In momentul in care platforma WordPress intampina o problema de functionare erorile se stocheaza intr-un fisier numit ERROR_LOG localizat in /public_html sau in folderul aferent domeniului dumneavoastra. In cazul domeniilor suplimentare / addon domain error log-ul poate fi stocat in locatia /user/domeniutau.ro sau /public_html/domeniultau.ro

error_log

Verificarea erorilor prin intermediul cPanel ( File Manager )

Pasul 1: accesati contul de cPanel
Pasul 2: cautati si accesati sectiunea File Manager
Pasul 3: accesati folderul unde se afla website-ul dumneavoastra stocat
Pasul 4: click dreapta pe fisierul ERROR_LOG si citeste/view

Verificarea erorilor folosind functia WP_DEBUG

Pasul 1: accesati contul de cPanel
Pasul 2: cautati si accesati sectiunea File Manager
Pasul 3: accesati folderul unde se afla website-ul dumneavoastra stocat
Pasul 4: editati fisierul wp-option
Pasul 5: schimbam linia de cod din define( ‘WP_DEBUG’, false ); in define( ‘WP_DEBUG’, true );
Pasul 6: accesam website-ul si citim erorile afisate in partea de sus a pagini (head)