Afla cum poti creste performanta site-ului tau

În urmă cu câțiva ani se punea mare accent pe felul în care siteurile și conținutul acestora erau prezentate cititorilor, dacă discutăm despre bloguri, sau clienților și potențialilor clienți. Acest lucru a adus o nouă eră a webului, o eră care a revigorat cu succes industria designului web,iar datorită acestui fenomen siteurile au acum de oferit o interfață mult mai prietenoasă, mai fluidă, iar în același timp o interfață care poate fi înțeleasă cu usurințăde majoritatea vizitatorilor, astfel siteurile cu un design modern au căpătat încredere mai mare.

Conform statisticilor navigarea pe internet de pe dispozitivele mobile, și aici ne referim strict la smartphone-uri și tablete, a crescut cu peste 7 procente de la începutul anului 2013, de la 23,9% la 31,2% în primul trimestru din 2014, conform WalkerSandsDigital. Datorită acestei evoluții, și nu numai, au luat nastere și template-urile ”responsive”, template-uri care se adaptează în funcție de dispozitiv, însă tot din această cauză timpul de încărcare al siteurilor web a devenit și el un lucru care nu trebuie neglijat. Mărirea timpului de încărcare a paginilor web, mai numit și pageload, a fost redus substanțial datorită noilor tehnologii hardware, în acest caz facem referire la discurile de stocare SSD (Solid Slate Drive), discuri care ne aduc viteze de peste 400MB/s pentru scriere și citire. Aceste spații de stocare au fost implementate cu succes și pe servere, astfel timpul așteptat de utilizator pentru încarcarea paginilor pe un dispozitiv mobil sau desktop a scăzut considerabil, lucru care într-un procent sau altul influentează mai nou și poziția siteurilor în SERP (Search Engine Result Page).

Probabil ați vazut ofertele pe care providerii le oferă pentru acest tip de găzduire web și probabil vă întrebați de ce este diferență așa mare de pret între găzduirea standard și una pe discuri SSD?

Ei bine, răspunsul la această întrebare va dispărea, curând spunem noi, deoarece până acum discurile SSD ofereau un spațiu de stocare mult mai mic decât HDD-urile normale, acestea din urmă oferind spații de stocare de până la 3TB, iar prețul lor era foarte piperat. Tot mai mulți producători au început să folosească această tehnologie pentru producerea spațiilor de stocare, piața a devenit tot mai aglomerată, acest lucru a dus la scaderea prețurilor pentru SSD-uri dar și a serviciilor care folosesc aceste SSD-uri, iar după cum se poate observa acum, în industria despre care discutăm, în urmă cu un an un pachet de găzduire web pe SSD costa în jur de 5 Euro pe lună, acum același pachet poate fi achiziționat la jumătate de preț, prețul fiind în continuă scădere.

De asemenea, pentru magazinele online sau siteurile cu un număr mare de vizitatori au fost create și serverele virtuale cu spațiu de stocare pe dispozitive SSD, însă, deoarece majoritatea magazinelor online din țara noastră, și nu numai, folosesc platforma opensource numită Magento, serverele din oferta NameBox au fost optimizate perfect pentru a reduce timpul de încarcare a magazinelor care rulează platforma mai devreme amintită însă optimizarea nu a fost limitată doar pentru acestea, optimizarea constând în alegerea corectă a soluției de virtualizare și a resurselor alocate.

Așadar, designul modern și responsive al unui blog, portal sau magazin online nu este suficient pentru a atrage și fideliza cititori sau vizitatori noi pe siteul sau magazinul tău, timpul de încărcare este și el tot mai important, iar dacă deții un site cu trafic mare, un magazin online sau un simplu blog și dorești un pageload cât mai redus și îți dorești să scapi de această grijă, te invităm să arunci o privire peste oferta de servere VDS cu sau peste oferta de găzduire web SSD.

Sfaturi pentru promovare SEO

Optimizarea pentru motoarele de căutare ajută proprietarii de website-uri să aibă o poziționare mai bună in motoarele de cautare. Procesul este unul de durată, în primul rând datorită faptului că motoarele de căutare își updatează conținutul greu (durează până un anumit site este indexat), iar în al doilea rând contează și cât de mare este piața concurentă.

Optimizează-ți titlurile paginilor

Primul pas pentru a-ți optimiza titlurile paginilor este de a le rescrie astfel încât principalele cuvintele cheie să se găsească în acestea. Titlurile trebuie să fie cat se poate de originale, să fie scurte (aproximativ 60-70 de caractere), atractive, ușor de citit și de înțeles.

Tagurile și descrierea META

La fel ca și titlul, acestea sunt elemente HTML dispuse în headerul unei pagini web. Acestea sunt informații suplimentare, și sunt văzute doar de motoarele de căutare. Motoarele de căutare preferă texte scurte, simple și semnificative. Descrierea trebuie sa fie de maxim 150 de caractere.

Folosiți link-uri interne

Pornind de la prima pagina, creați link-uri către cele mai importante pagini ale site-ului, atât pentru direcționarea vizitatorilor spre secțiunile importante ale acestuia cât și pentru direcționarea link juice-ului către acestea.

Conținutul paginii

Este unul dintre cei mai importanți factori în optimizarea SEO. Utilizați cele mai importante cuvinte cheie. Fiți atenți la densitatea cuvintelor cheie și analizați importanța fiecăruia în pagina.

Folosiți unelte disponibile pentru optimizarea SEO

Folosiți Webmaster Tools și Google Analytics pentru monitorizarea evoluției site-ului Dvs. Acestea sunt recomandate pentru a putea monitoriza vizitele zilnice, pentru a incarca site-map-uri pentru a elimina anumite link-uri din Google, etc.

Folosiți cuvinte cheie în imagini

Includeți cuvinte care reflectă continutul site-ului dumneavoastră, titluri ce descriu imaginile din site sau alte mici cuvinte care să aparțină site-ului. Aceste cuvinte cheie pot fi introduse atat ca ALT sau TITLE.

Actualizați site-ul dvs. în mod frecvent

Site-urile cu conținut dinamic au Page Rank mai mare decât cele cu conținut static. De aceea, blog-urile și directoarele apar pe motoarele de căutare mai ușor. Ele sunt în mod constant actualizate cu conținut nou. Tocmai din acest motiv recomandăm o actualizare chiar zilnică a site-ului, daca se poate sau a zonei de blog.

Cum migram un site WordPress pe HTTPS?

Administrezi un blog sau website construit pe platform WordPress? Cauti sa ajungi cat mai aproape de primele pozitii in motorul de cautare Google cu anumite cuvinte cheie? Daca da, atunci cu siguranta ai auzit de certificatele SSL. Google a anuntat de putin timp ca o sa acorde un ranking mai bun site-urilor ce utilizeaza protocolul HTTPS si anume site-urile securizate prin intermediul unui certificat SSL. Acum a venit momentul sa oferi vizitatorilor un mediu mai sigur in cadrul site-ului tau si sa te alaturi gigantului motor de cautare Google in initiativa numita “Safer internet”.

Pentru a te alatura acestei initiative, este nevoie sa instalezi pe domeniul tau un certificate SSL. Acum, urmatoarea intrebare este de unde poti achizitiona un certificate SSL potrivit tipului tau de site, la un buget acceptabil si sa primesti in acelasi timp si suportul necesar pentru instalarea acestuia. Daca ai ajuns sa citesti acest articol nu trebuie sa iti mai faci aceste griji, deoarece navigand la pagina de Certificate SSL de pe site-ul nostru poti gasi 4 tipuri de certificate SSL oferind diferite tipuri de validare.

Cum mutam site-ul nostru WordPress de pe HTTP pe HTTPS?

Este foarte simplu! Comanzi certificatul SSL dorit, efectuezi plata si astepti maxim 60 de minute activarea acestuia. Odata ce certificatul este activat trebuie doar sa te autentifici in zona de administrare a site-ului tau (Dashboard) la sectiunea Setari-> General si sa te asiguri ca adresa URL incepe cu https://.

Tocmai ai pus si tu umarul la initiativa “Safer internet”. Felicitari!

Sfaturi pentru a-ți crește vizibilitatea în Social Media

Social media marketing este mai important decât a fost vreodată, și se pare că mass-media este în creștere exponențiala în fiecare an. Pentru că social media este atât de important, este necesar să-l folosiți în mod corespunzător, dacă doriți ca afacerea Dvs să crească.

Cele mai multe intreprinderi folosesc social media în acest moment pentru a dobândii noi clienți, dar puțini o fac cum trebuie.

Fii social

Fiind social este o parte importantă de a crește vizibilitatea online și de a comunica cu clienții existenți și potențiali. Utilizarea social media în mod regulat vă va permite să păstrați un contact permanent cu oamenii care contează pentru afacerea dvs. Cel mai simplu mod de a face acest lucru este de a găsi o aplicație online pentru telefon sau tableta pentru a putea ține pasul cu clineții companiei. Aceasta aplicatie vă va permite să răspundeti rapid, chiar dacă asta nu înseamnă nimic mai mult decât o simpla notă de mulțumire.

Nu te limita

Există atât de multe retele sociale încât trebuie să profitați cât mai mult de ele. Limitarea la doar una sau două retele de social media este prea puțin pentru a fi cunoscut.

Folosește Facebook Graph Search, graficul de căutare vă va permite să găsiți utilizatori cu interese similare.

Respecta regulile

Pentru o creștere mai mare a vizibilității companiei trebuie să promovați produsele sau serviciile prin diferite metode. Pentru a avea success trebuie să cunoașteți și să respectați regulile rețelei de socializare pe care se desfăsoară activitatea dvs.

Fii original

Conținutul original, unic, care ajută la promovarea afacerii Dvs este esențial. Cu toate acestea, nu te poți baza pe el pentru a face un impact atunci când vine vorba de social media. Unul dintre cele mai frecvente lucruri uitate, este acela de a te alătura ca si alți utilizatori. Vezi ceva amuzant pe YouTube? Împărtășește-l.