Vrei sa iti deschizi propria firma de hosting?

Desi toata lumea pare sa inteleaga importanta prezentei online, nu toata lumea stie cum sa faca acest lucru. Unii dintre norocosi inteleg nuantele de gazduire web si instrumentele necesare pentru a promova succesul online, iar pe ceilalti ii putem ajuta impartasindu-le cateva sfaturi pentru succesul in materie de gazduire web.

A avea un cont de reseller inseamna sa achizitionezi gazduire en-gros ca ulterior sa imparti spatiul achizitionat si resursele in mici pachete pe care sa le aloci clientilor proprii.

Conform cifrelor de la Market Research Future, industria de gazduire web creste cu 16% in fiecare an si ar trebui sa ajunga la o valoare totala de 154 de miliarde de dolari pana in anul 2022. Acest lucru permite utilizatorilor sa construiasca o firma de web hosting profitabila si de succes, cu ajutor unui cont de reseller.

Parteneriatul cu o firma de gazduire populara. Instrumentele care garanteaza succesul

Cand revinzi serviciile de gazduire web ale unei companii, trebuie sa lucrezi cu un furnizor in care ai incredere. Performanta, suportul si securitatea lor au stabilit stadiul pentru ceea ce poti oferi clientilor tai. Indiferent de obiectivele tale de gazduire, caracteristicile urmatoare nu ar trebui sa lipseasca:

  • Conturi de cPanel nelimitate.
  • Instalare gratuita platforma WHMCS.
  • Site gratuit sau migrari cPanel.
  • Adresa IP dedicata.
  • Name Servere custom.
  • Cont reseller pentru domenii.
  • Softaculous auto installer.
  • SSD-uri performante.
  • Backup automat si optiune de full backup activa.
  • Configurare usoara a emailului.
  • Protectie DDoS, filtre anti spam.
  • Suport 24/7

Dupa cum poti vedea, ar trebui sa alegi unul dintre cele mai bune planuri de gazduire tip reseller pentru a avea posibilitatea de a oferi servicii complete de gazduire sub numele de brand propriu. Cu cat firma de gazduire ofera mai multe servicii, cu atat mai mult poti oferi clientilor tai. Cel mai ieftin pachet de reseller nu reprezinta o varianta prea buna.

Intelege afacerea si seteaza preturile potrivite

Dupa cum iti poti imagina, nu ar trebui sa incepi o afacere de tip reseller ca pe un capriciu. Acorda timp examinarii industriei si a obiectivelor tale. Afla daca revanzarea ar trebui sa fie principala sursa de venit sau daca serviciile de gazduire ar trebui sa reprezinte un serviciu auxiliar. Poti folosi serviciile de gazduire ca un add-on pentru servicii de dezvoltare sau de web design.

Pe masura ce incepi sa cauti oportunitati, formalizeaza-ti ambitiile intr-un plan de afaceri. Ar trebui sa sublinieze modul in care faci diferenta intre afacerea ta si concurenta, serviciile oferite precum si cat va dura pana vei face profit.

Gaseste-ti nisa: valorifica-ti expertiza pentru a crea oportunitati

Firmele de gazduire online se specializeaza adesea pe anumite sectoare, precum viteza, construirea simplificata a unui web site, instrumente de marketing sau scalabilitate. Alege o firma de gazduire care are obiective asemanatoare precum ale tale. De exemplu, esti un expert in WordPress? Ar trebui sa cauti o firma de gazduire care ofera hosting specializat pe WordPress, de la care sa cumperi un pachet de reseller.

Planul tau de cercetare si de afaceri ar trebui sa dezvaluie ce tipuri de servicii si caracteristici rezoneaza cu potentialii clienti si te ajuta sa iti deosebesti afacerea de celelalte. Cel mai frecvent, utilizatorii cauta un constructor de site-uri, un panou de control si capabilitati de analiza, printre alte instrumente.

Sprijina-ti clientii si ajuta-i cu problemele tehnice

Nu ai ramane clientul unei firme de gazduire web daca ai astepta mereu ore in sir ajutor pentru a rezolva unele probleme de baza, nu? De ce ar fi diferit in cazul clientilor tai?

Serviciul de relatii cu clientii poate face diferenta intre firmele de gazduire iar recenziile pozitive maresc reputatia firmei tale dar si increderea in marca pe care ai construit-o.

Harvard Business Review a realizat un studiu care concluzioneaza ca sansele de a cheltui mai multi bani cresc cu 140% atunci cand clientii au experiente pozitive.

Pentru a-ti mentine clientii fericiti, fii atent si disponibil pentru a le rezolva problemele. Asta inseamna raspunsuri prompte la e-mailurile lor, adaugarea unei functii de chat live sau chiar dezvoltarea unei bogate baze de cunostinte a articolelor care prezinta solutii la problemele comune.

Imbunatateste-ti marketingul: invata SEO si cerceteaza cuvintele cheie

Nu te teme sa te adresezi prietenilor si familiei despre noua ta afacere. Incurajeaza-i sa impartaseasca afacerea si altora. Totodata, clientii se bazeaza din ce in ce mai mult pe rezultatele cautarii Google cand fac cumparaturi online.

De aceea SEO este o metoda de promovare pe care ar trebui sa o folosesti pentru a castiga mai multi clienti. SEO si cercetarea de cuvinte cheie ar putea parea foarte dificile la inceput. Din fericire, exista mai multe instrumente si sfaturi pentru a maximiza rezultatele SEO prin cercetari simple si tehnici sanatoase.

Distribuie articolul:

Lasă un comentariu