Nu te concentra doar pe SEO pentru promovarea site-ului tau

Vrei mai mult trafic pe site-ul tau dar ai dificultati in atingerea obiectivului de trafic? Acest lucru ar putea fi cauzat de faptul ca te concentrezi exclusiv pe optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare (SEO) pentru a obtine trafic pe site-ul tau web.

SEO este un mod de promovare foarte puternic si poate ajuta la cresterea traficului unui site web dar, in general, nu te poti baza doar pe acest mod de promovare pentru a creste o afacere. In acest articol insa vom impartasi cateva lucruri care te vor ajuta sa primesti mai multi clienti prin intermediul site-ului web.

Incearca o crestere a site-ului prin mai multe metode de promovare

Daca vei concentra intregul buget pe promovarea prin SEO sau pe orice alta metoda de promovare, aceasta nu va fi o metoda foarte inteleapta. Nici un singur camp de marketing nu va oferi cresterea pe care o cauti ci trebuie sa te concentrezi pentru a promova afacerea in mai multe medii.

Plata pe click PPC si promovarea platita. Simpla detinere a unui site web nu iti garanteaza si faptul ca vei avea trafic pe el. De fapt, a devenit tot mai greu sa beneficiezi de trafic organic fara a folosi nici o metoda de promovare. Publicitatea PPC este insa un bun mod prin intermediul careia poti ajunge la publicul diferit. In general, anunturile platite se bazeaza pe cuvintele cheie asociate continutului utilizat pentru a face publicitate.

Merita sa platesti pentru publicitate? Intr-un raport oferit de Google, acestia au constatat ca interprinderile inregistreaza, in general, o medie de venituri de doi dolari pentru fiecare dolar cheltuit in Google Ads.

Multi-Media Marketing. Concentreaza-te si pe marketingul cu multimedia, precum ar fi clipurile video, Facebook live, infografice, fluturasi si postari pe blog. Lucreaza pentru a crea legaturi cu ceilalti din domeniul tau. Acesta este un mod excelent de a interactiona cu publicul tau dar si pentru a castiga noi clienti.

O alta metoda de marketing multimedia este crearea unei carti electronice sau a unui material care sa poata fi descarcat, ceea ce va imbunatati cunostintele clientilor despre produsele sau servicile tale.

Inregistrarea companiei tale pe Google. Cand cauti o companie sau un cuvant cheie care poate fi asociat cu o companie locala, Google va evidentia optiunile de afaceri locale. Acest lucru este posibil in urma listarii afacerilor pe Google Maps. Asigura-te ca inregistrarea ta pe Google este setata si actualizata cu cele mai recente informatii pentru a ajuta la cresterea traficului nu numai pe site-ul tau ci si in locatia fizica a afacerii.

Bazandu-te exclusiv pe SEO sau orice domeniu de marketing pentru a aduce o crestere adecvata companiei tale nu este intelept. Concentreaza-te pe mai multe domenii de marketing diferite pentru a ajunge in fata publicului tinta. PPC si publicitatea pe social media iti permite sa ajungi la o audienta mai mare. Amestecarea tipului de continut si concentrarea asupra marketingului multimedia pot permite celor care nu au auzit de organizatia ta sa invete mai multe.

Distribuie articolul:

Lasă un comentariu